22 december 2008

SHOTS

Har mest slappat idag, städat lite å så... Jag redigerade några bilder, var riktigt kul. Bilden hät bredvid är taget på vår fönsterlampa. Blev en riktigt cool bild faktiskt. Är himla kul det här med redigering av bilder, har nyss börjat med det och det är faktiskt ganska svårt, men enormt kul när man börjar lära sig det.
Har slagit in lite julklappar idag också, det är ju bara två dagar kvar till julafton, längtar verkligen, det är så himla kul med julen, all gemenskap och självklart paketen. Visst jag är vuxen, men det här med julklappar och paket kommer nog aldrig försvinna. Ska iväg och handla det sista imorgon inför den stora dagen. Har några få julklappar kvar, hoppas hitta dem imorgon annars blir det nog lite pinsamt. Eftersom vi ska fira jul hemma hos mor och far så behöver vi inte laga någon julmat, men det blir nog att jag iallafall bakar till dem, tycker inte om att komma "tomhänt".
Har även mysat idag med mina sötnosar, Skrållan och Melker. Våra två katter som nu är 7 månader. De är så himla mysiga och sööta, speciellt Melker, han vill alltid kela.. Så söööta!
Ska snart lägga mig, se om jag har några härliga drömmar, man kan alltid hoppas
GOD NATT
xx Miss H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
BlogRankers.com Personligt Blogglista.se Reggad på Commo.se Topplista Favoritlistan.se Bloggtoppen.se Blogvertiser BloggRegistret.se