14 januari 2009

Plugga på distans

Bestämde mig ganska sent att jag ville börja plugga nu till våren, så sent som i julas. Gjorde iallafall en efteranmälan till distanskurser. Valde tre olika kurser, vilka jag gjorde priorieringar av. Det roliga med det hela är att jag har fått svar på mitt tredjehandsval att jag är antagen, men inte de andra två, vilka jag har prioriterat högre. Det roliga med det hela är också att jag måste svara om jag vill vara med på kursen som jag nu är antagen till. Helst av allt vill jag ju ha mitt förstahandsval, men vet ju inte om jag är antagen eller inte. VILL HA SVAR! Får ta och ringa imorgon till universitetet efter svar. Blir snart tokig, kurserna startar ju redan på måndag, vad ska jag göra? Hatar att inte veta. Mitt huvud håller på att explodera.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
BlogRankers.com Personligt Blogglista.se Reggad på Commo.se Topplista Favoritlistan.se Bloggtoppen.se Blogvertiser BloggRegistret.se